در حال بارگذاری

بهره گيري از روش هاي فعال و خلاق در فرايند ياددهي- يادگيري با رويكرد فرهنگي – تربيتي

1-تهيه طرح درس روزانه  متناسب با رویکرد برنامه ي درسی ملی به صورت مكتوب يا  الكترونيكي(100% معلّمان-100 % دروس)

2-برقراري ارتباط وتعامل سازنده  در تدريس100%معلّمان

3-ارزشیابی از پیش دانسته‌های دانش آموزان (ارزشيابي آغازین) توسط 100%معلمان

4-کاوش و پژوهش 100% دانش آموز ان در كلاس درس

5-بهره گيري از فناوري اطلاعات و ارتباطات توسط 100%معلّمان

6-دست ورزي با وسايل آموزشي و انجام فعاليت هاي علمي توسط 100%دانش آموزان

7-مديريت كلاس درس توسط 100%معلّمان

8-ايجاد نشاط و شادي  در كلاس درس 100% معلّمان

9-تعيين تكاليف تمريني و توسعه ­اي توسط 100% معلّمان

10-ايجاد ارتباط بين مقاهيم درسي با موقعيت هاي زندگي و آموخته هاي فرهنگي تربيتي توسط100% معلّمان

11-بهره‌گیری از محیط‌های متنوع يادگيري ازجمله پژوهش سراها ، اردوگاه‌ها ؛ كانون  فرهنگی تربیتی ، خانه‌های  فرهنگ ، کتابخانه‌های عمومي ، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان ، نمايشگاه ، موزه‌های تخصصي ، مراكز كار­آفريني ، مجتمع‌های ورزشي وتوسط100% معلمان

12-راهنمايي و مشاوره تحصيلي و تربيتي  ،افت  تحصيلي و ... ( شناسايي دانش آموزان در معرض افت تحصيلي توسط100% معلمان-- اقدام در جهت رفع مشكل توسط100% معلمان)